A 2018/2019. tanévben a KAFFEE projekt keretében megvalósult a KRÉTA rendszerben az „e-Ügyintézés” felületen az elektronikus ügyintézés lehetősége. Ezt a modult a 2019/2020. tanévben már aktívan tudják használni a szülők és a pedagógusok egyaránt.
Az osztályfőnökök adminisztrációs terheit nagy mértékben csökkenti, ha a szülők az e-
Ügyintézés felületén keresztül küldik be gyermekük hiányzásról szóló igazolását. A szülők
számára is előnyös a felület használata, hiszen így biztosak lehetnek abban, hogy az igazolás
eljut az osztályfőnökhöz, és azt is látják, ha az ügy lezáródott.
A szülők már a KRÉTA e-Ellenőrző moduljának használatával is egy nagyon jó lehetőséget
kaptak arra, hogy gyermekük iskolai előrehaladását, hiányzását nyomon tudják követni. Az e-
Ügyintézés megvalósításával pedig tovább bővült a szolgáltatások köre, így a KRÉTA rendszer
készen felkínált szövegsablonokkal támogatja a szülők egyszerű, gördülékeny és otthonról
elvégezhető ügyintézését.
Azonban fontos tudni, hogy az e-Ügyintézés felületét csak az a szülő láthatja és használhatja,
aki gondviselői hozzáféréssel jelentkezik be a KRÉTA rendszerbe.
Az e-ügyintézési folyamatokkal kapcsolatban részletes leírások és videók is találhatóak a
KRÉTA Tudásbázisban az alábbi oldalon:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533
Az e-Ügyintézés mellett a KRÉTA rendszerben már minden intézmény számára elérhető az
„Üzenetek” kommunikációs modul is, amelyben lehetőség van a rendszeren belüli
üzenetküldésekre. Ezt minden felhasználó (tanulók, szülők, alkalmazottak) a saját
hozzáférésével tudja használni.
A modul használatának részletes leírása gyakorlati példákkal megtalálható a KRÉTA
Tudásbázisban az alábbi oldalon:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17763962
Hivatalos közlemények
Beiratkozás
Felvételi jegyzék
Ideiglenes felvételi jegyzék
Projekttéma választás
Következő fontos esemény:
Ballagás
2024. May 3. - May 3.